3 mars 2011

Kort i blått

Hej!
Nu måste jag komma igång och uppdatera här lite oftare! ;) Har ju inte skrivit nåt på nästan en månad. :S Det beror mest på att jag har haft sportlov och nu i veckan haft mycket i skolan som vanligt.. Men nu blir det i alla fall lite uppdatering :)
Det här kortet skulle egentligen bli helt annorlunda än vad det blev. Det skulle vara med en magnoliastämpel och mycket mer dekorerat. Men när jag hade kommit en bit så kom jag på att det fick bli ett enklare kort utan motiv.
Jag stämplade i stället en textstämpel där det stod "just for you". Stämpeln är en gammal som jag hittade långt ner i mina gömmor, från London =))




Ha det bra!!

7 kommentarer:

  1. Jätte vackert kort, Alva!!!!
    KRAM PÅ DIG!!!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Gillar verkligen färgerna och dekorationerna :) Jag minns när vi köpte stämpeln i London ;) Jag tycker att kortet var jättesnyggt så som det är!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ett mycket vackert kort som du absolut ska vara nöjd med! Så ljuva färger!
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Jätte läckert kort Alva, underbara färger!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Ett väldigt vackert kort i fina färger!

    SvaraRadera
  6. Kika gärna i min blogg nån dag, där finns nåt till dig :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar så blir jag jätteglad! :)